underbara underbara dag

fan vad jag mår.
100-dagarsfesten i torsdags = inte mycket sömn
eftersom jag jobbade sjukt tidigt på fredagen.
men fan vad jag tog igen det igår. somnade kl 3 på eftermiddagen
och sov till halv 8 imorse. haha fan vad jag behövde det.
vaknade av att solen kikade in genom persiennerna.
det var så jävla underbart. så satte jag på min SUMMER-playlist
på spotify. in the morning med razorlight, takes me back to
p&l. nu ligger jag och lyssnar på the kooks och bara bara mååååååååååår!
ska snart ta ett glas vin med mamma och snacka skit.
sen vidare till sjölin och fortsätta dricka vin.

livet känns hyffsat underbart idag. hoppas att det fortsätter så
kvällen ut och att solen väcker mig imorgon med. fan vad
jag är taggad på vår nu.
3 månader kvar till studenten dessutom. älskar att leva!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

det är fan sjukt vad tiden går fort :O

2010-03-06 @ 20:57:45
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0