cant take anymore snow.

solen ler idag. det är en bra dag.
dock sitter jag hemma och har grymt tråkigt
ringer mina vänner. ingen har tid att prata med mig
alla har viktiga saker att göra. vill också ha viktiga saker att göra.
men mest av allt vill jag ta på mig skinnjackan och gå runt
med solbrillor och må.

satt och tänkte på peace and love förra sommaren.
har alltid tänkt dåligt om det.
kan bero på att jag var magsjuk de två första dagarna.
och att jag mådde så jävla dåligt sista dagen att jag grät
när vi skulle till tåget. men.... faktum är att nu när jag
tänker på det så var det verkligen underbart.
fan vad jag saknar det.
det började med att jag fick höra att kooks skulle spela
då kom alla fina minnen tillbaka. vill verkligen tillbaka dit.
fan vad jag vill ha sommar och brutal festivaldekadens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0