there is the ones that u love, the ones that love u and the ones that make u come

analbakis...... fan det var länge sen jag tyckte det var värt
att vara bakis. har man haft brutalt skoj så är de lätt värt det.
varför är ingenting kul längre? vad har jag för jävla krav på
mina helger och kvällar. vad fan ska jag göra för att någonting
ska vara kul igen??? efter sälen tog det verkligen stopp
hela sommaren och hösten var så jävla kul och sen ba sälen.
det tog fan priset. jag behöver något riktigt jävla dekadent för
att få tillbaka gnistan. vill bara ha skolhoran gjort nu så jag kan få
sticka härifrån. västerås är jordens tråkigaste jävla stad.
mår så jävla dåligt av alla tråkiga människor här..................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0