passa på att må

jag brukar googla mitt namn när jag känner mig nere.
då mår jag genast lite bättre när jag läser allt fint
folk skriver om mig. då vill man inte sluta med handbollen.
nästa sekund står jag där med en cigg i handen.
vad fan ska det bli av mig????????????

nu ska jag byta om från servera-kläder till serverings-kläder
o bege mig hotellet och jobba skiten ur mig till 23.30.
sen ska jag SOVA! träning kl 9 imorgon. sen sola med firre.
sen ska jag glo på min duktiga lillasysters matcher. dom
har sitt steg 4 i sm här i vässan. ska bli väldigt skoj!
sen har mitt egna kära lag match på söndag och jag
hoppas verkligen att min fot är på g med garanterad succé då!
pözzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0