jag är en man på drift igen.

jag har levt utan lust på en bortglömd kust, ingens man, ingens vän.

har spenderat kvällen med lundell och jack.
fan vad underbart. jag känner verkligen känslan
jag hade i somras och hösten. fan vad jag mådde.
jag såg bara möjligheter och hade massa saker att längta
efter. just nu har jag ingenting att längta efter. allting
är för långt bort för att längta. har varit skitdeppig hela vintern
men igår kväll när jag hörde hon gör mig galen live-93 då mådde man.
och jack... behöver inte säga mer. frida fattar. man mår bara av
att titta på den boken. man känner verkligen att det finns saker att leva för
och att längta efter,

men school's out snart och då ska jag fan vara en fri man.
ett bra tag




när jag kysser havet,,,,,  är jag fri från alla hämningar.(när jag slickar fitta enligt frida, en jävla pussy eater är vad hon är)

Kommentarer
Postat av: frifdayy

hahahha dör då hade man fan inte lyssnat så jävla noga på texten alltås... kan du PLZ svara på mitt sms, vet att du ALDRIG brukar göra det, men är verkligen GRYMT sugen på 13c imorrn!!!!!!!

2010-02-19 @ 00:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0