we die only once

bästa FIRRRRREEE har fixat moneybrother tickets
är fääättt glad sitter och diggar satan nu. imorrn
äre en vecka.  har för tillfället svarta ögonbryn.
har äntligen tagit tag i färgningen.
behövdes vERKLIGEN.
 
mina kanintänder är trasiga.
det saknas en bit längst fram....
fan vad jobbigt läge.. jag undrar om det
beror på min smiley......... the dentist kommer iallafall
säga att det beror på den. jag har svårt att tro det
för den sitter liksom högst upp och bara snuddar lite
vid tänderna och biten som saknas är LÄÄÄNGst ner.

BY THE WAAAAAAY var hos tattoer idag och bestämde
tid för BLEKNING AV MIN FULA TATOOO.... MED LASER!!!!!!!!!
är livrädd... det ska ju fan vara nära döden upplevelse har jag hört.
men det är väl värt det I GUESS:

nu tänkte jag lägga in old pics.. om jag orkar eller jo det gör jag väl.




Kommentarer
Postat av: firre

hahah fett snygg den med skottkärran!

2009-09-23 @ 23:30:54
Postat av: Camilla Andersson

hahah femte bilden var ju het!

2009-09-24 @ 13:04:25
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0