but with no berlin wall, what the hell are you gonna do?

ÄNTLIGEn har vi fixat stuga i sälen över nYåRRRRRRR!
fan vad det ska bli skönt att komma bort från västerås.
hatar nyår här i västerås. alla samlas på torget och ah
allmänt jävla TRÅKIGGGTT


hamnade på vimmel i helgen fast jag alltid lovar att jag inte ska.. 

 



haha det här är ju stört kul.. på spanonline.
Malin och PANDORAAAAAAA SAND! hahaha
pandora är min dåliga sida. eller bra.
det är frågan faktiskt. egentligen gillar jag pandora.
däremot gör nog inte mamma och pappa det :)

bye nu måste jag jobba lite annars får jag massa
homework och det vill jag verkligen inte ... 
 

Kommentarer
Postat av: firre

hahahha dekadens-pandora

2009-09-22 @ 23:02:13
Postat av: natti

HHAHHAHA pandora sand, de var fan de roligaste på länge

2009-09-24 @ 00:36:47
URL: http://nattisays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0