i kvinnors ögon blänker det av vemod och av lust

orkar inte plugga. när ska jag ta tag i mit liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv.
slutar alltid med att jag sitter inne på wikipedia fast man verkligen
ej får ha det som källa...heheheheheheheheheheheheheheheheheh



ska jag prata om helgen.
det har varit skojjjjjjjjjjjj.
var på aw i fredags med jules och amoooo.
vi hade skoj.
träning på lördag morgon och tog det bara lugnt sen.
känns skumt att inte vara ute på bus på en lördag
det var väldigt länge sen.
 
nu är det söndag och vi har torskat mot tumba med en boll.
så jävla surt för vi spelade så jävla dåligt. vi är så jävla mycket bättre än så.
och jag med! jag var sämst.................. hatar såna här söndagar
när man har torskat. det är mycket trevligare efter vinst.
ehehehehehe
nääääää så har jag sträckt baksidan också satan vad ont det gör hela jävla tiden också.
får lite panik. känns inte som ett bra läge faktiskt. hoppas det går över fort.
den känns ganska ytlig men man vet ju aldrig.
nu ska jag lyssna lite på ulf lundell och fortsätta med min "lundell top 50" playlist på spotify,,,,,
härrrrrrrrrooooooooooooo suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0