lite updates......

1.JORRE (jag) HAR KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!
2.magsjuk....! eller igår iallafall. känner mig snäppet kryare idag.
igår var brutalt. tror fan aldrig att jag mått så dåligt. hade jag
en pistol då hade jag inte tvekad. stod fan nästan inte ut alltså.
dessutom missade jag två viktiga saker. sista matchen iår!
och utgång med laget. så jävla tråkigt alltså. men är man sjuk
så är man. bara jävligt dålig timing alltså.

näej. nu är det bara att tagga till SÄLEN
JULEn vill jag helst glömma. det är inte min kopp te alltså.
men jag vill tammefan ha lite nya kläder till the seal.
ska nog ner imorgon och kika lite.
idag har jag o findunkel solat. älskar det grymt mycket.
har blivit min nya grej... så jävla skönt och avkopplande
och man känner sig så fräsch.

jag har faktiskt tagit tummer ur röven och köpt en hårfärg
(ville egentligen bara åka bil) men nu kan alla sluta klaga
på min utväxt sen för ska fixattttttt idag.. ska köra ögonbrynen också.
dom börjar bli vita. äääej vita ögonbryn får GUSEN stå för :D
jeheheheh oj nu blev nog detta en lifestory... längsta inlägget på länge
nu ska jag fortsätta kolla på leo GAUUUUUUUUT och sen hämta sis från träning-



älskar JOHAN FALK filmerna... eller.... okej... älskar LISA/FRANK WAGNER/JOEL KINNAMAN.
världens sexigaste jävla man nåGONSIN....
HÖRS! den som nappar den nappar.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Måste också färga mitt hår, ser fan ut som jag är sjuk :O Och ja, han är asheet!

2009-12-20 @ 23:32:03
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0